Klacht: Totaal niet tevreden

op 22 december 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Bij het schrijven van deze klacht heb ik ook meteen mijn abonnement bij Vodafone met ingang van 04-02-2013 opgezegd. Op die datum zit ik al twee jaar vast een een contract. Echter voor de prijs van 499.41 sinds afgelopen december waarin ik deze telefoon niet meer heb gebruikt ben ik verre van content. De telefoon functioneert totaal niet naar behoren (het gaat om een BlackBerry Curve 8520). De telefoon staat meer uit dan aan vanwege dat hij heel de tijd vast loopt. Ook is het bereik en dus de internetverbinding in de plaats waar ik werk (Wijchen) gewoon minimaal en in het dorp waar ik woon (Dennenburg) is dit nog veel erger. Ik betaal eigenlijk voor niks. In de lente van 2012 heb ik voor het laatst geprobeerd contact op te nemen met Vodafone hierover. Ze hebben me niet vriendelijk geholpen. De toetsen die kapot zijn, evenals de toetsen met het rode en groene bel icoontje zijn niet kapot door gebruikers schade, de telefoon is dermate netjes behandeld. Het feit dat ik voor zo’n reparatie zelfs zou moeten betalen schoot mij de keel uit. Alsof ik nog niet genoeg betaald?! Ook zou voor het probleem van het vaker uit dan aan staan de telefoon worden opgestuurd, minimaal 5 weken wachttijd werd mij toen gemeld voordat ik hem zou terug krijgen. Daarvoor ben ik niet naar Vodafone gegaan. Ik dacht dat ik goede service en goede prijs-kwaliteit zou krijgen. Dit valt me dus ook echt tegen. Sinds April 2012 heb ik dan ook een abonnement met een ander toestel bij een andere aanbieder, deze heeft problemen dusdanig goed opgelost dat ik nu, twee maanden voor het eindigen van mijn contract, mijn ongenoegen wil uiten. Zeker ook over hoe er op de site doorgezocht moet worden naar hoe je een klacht kunt indienen. Al met al ben ik blij als ik dadelijk 04-02-2013 niet meer hoef te betalen voor iets wat totaal niet heeft gebracht voor meer dan 800 euro’s. Service hoo maar, maar betalen graag.

Een financiële compensatie

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste Dennenbrug1, Ik heb je net een e-mail gestuurd waarin ik om meer informatie vraag. Zou je op deze mail willen reageren? Met vriendelijke groet, Linda Vodafone Web crew

Alle klachten die gemeld zijn door Dennenbrug1