Klacht: Totaal niet klantvriendelijk en openstaan voor oplossingen

op 07 mei 2020 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Ik heb niet lang geleden een bestelling geplaatst via decathlon en een power tower besteld. Dit is een grote fitness machine. Echt halverwege het bouwen en in elkaar zetten kwam ik erachter dat er een hoop bouten schroeven miste.

Hierdoor kon ik het niet afmaken en moest ik naar de gamma om de schroeven zelf te kopen wat me ook weer brandstof kosten heeft opgeleverd.

Heb vervolgens decathlon een Whatsapp.gestuurd om mij tegemoet te komen voor de moeite en de incomplete bestelling. Oplossing van decathkon is een giftcard van 10 euro bij een volgende bestelling. Hier ga ik dus absoluut niet mee akkoord want hierdoor verplichten ze me eigenlijk om een nieuwe bestelling te plaatsen om pas gebruik te maken van die 10 euro terwijl de eerste bestelling niet eens goed is gegaan..

Graag een passende oplossing ik ben.ook van plan de geschillebcommissie in te schakelen en meerdere kanalen.

Heb de bestelling nog niet betaald dit gaat via afterpay. Via afterpay een nieuwe betaallink sturen met in mindering 10 tot 15 euro voor de tijd en moeite die ik hierin heb gestoken en de kosten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 28 mei 2020 om 07:55 geantwoord

Hi Mohammed,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Mijn collega via de Whatsapp heeft je inderdaad een giftcard aangeboden zie ik. Voor nu kan ik niets anders meer aanbieden. Om die reden adviseer ik je om nogmaals een bericht via Whatsapp te sturen zodat we het een en ander naast elkaar kunnen leggen om te zien wat we hierin wel nog voor je kunnen doen.
We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Heeft op 28 mei 2020 om 09:07 geantwoord

Geen oplossing aangeboden decathlon is een klant kwijt. Ik zal dit niemand aanraden.

Alle klachten die gemeld zijn door Elotm88