Klacht: totaal geen service

op 13 juli 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Tijdje geleden heb ik een pakketje bij BCC besteld (ordernummer 4510522). Na mislukte bezorgpogingen werd het pakketje terug gestuurd naar BCC. De retourzending zou vrijdag 2 juli al binnen moeten zijn gekomen bij BCC.

Ondertussen heb ik nog steeds niks van BCC gehoord. Geen berichtje dat mijn pakket retour is ontvangen en natuurlijk heb ik ook mijn geld niet terug gekregen. Ik heb geprobeerd via mail, social media en telefoon geprobeerd in contact te komen met BCC. Dit mocht niet baten helaas. De klantenservice is niet te bereiken, sta elke x een half uur in de wacht zonder een medewerker te spreken. Via social media kreeg ik alleen een bericht terug dat ze het vervelend vinden dat het zo lang heeft geduurd en dat ze er op terug komen. Nou nee dus. Ondertussen nog steeds niets gehoord maar wel een hoge telefoonrekening. Het verbaasd mij echt dat BCC niks aan het probleem van slechte bereikbaarheid heeft gedaan, ik vind dit echt ontzettend onprofessioneel omdat klanten hier al maanden over klagen via klacht.nl en andere media.

Daarnaast loop ik een cashback actie van philips mis. Deze loopt tot 14 juli en omdat ik mijn pakketje nog niet heb ontvangen kan ik dus ook geen gebruik maken van de actie. Hierdoor loop ik 50 euro mis.

Ik wil dat BCC de cashback actie (€50) vergoedt omdat ik door hun fout en slechte service hier geen gebruik van kan maken.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 29 juli 2015 om 14:29 geantwoord

Geachte mevrouw Overmars,

Naar aanleiding van ons telefoon gesprek waarin u aangeeft dat u klacht opgelost is.
Sluit ik nu deze klacht in overleg met U.
Mochten er nog vragen zijn kunt u altijd contact met ons opnemen.
Ronald van Veen
BCC Electro speciaal zaken

Alle klachten die gemeld zijn door lisa.overmars