Klacht: Totaal geen reactie op veel verstuurde mailtjes naar verschillende e-mailadressen van Vodafone

op 31 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ben vanaf 5 januari helaas lid geworden van vodafone thuis, internet, tv en telefoon. Mij was beloofd dat de eerste maand gratis zou zijn, omdat ze niet willen dat je met dubbele kosten komt te zitten. Ook heb ik gebruik gemaakt van de zgn overstapservice.
Om een heel lang verhaal kort te maken, januari is van zowel mijn oude provider als van Vodafone de abonnementskosten afgeschreven! Na meerde mailtjes verstuurd te hebben, waar geen antwoord op kwam, toch maar de klantenservice gebeld en na 27 (!!) minuten in de wacht te hebben gestaan werd mij verteld dat er iets mis was gegaan met de overstapservice waardoor ik dubbele kosten betaalde…dit zou opgelost worden want de dame aan de telefoon vertelde dat het erg druk was ( goh…zijn er meer mensen met klachten??) maar ben inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen enkele reactie van Vodafone…Wat heb ik een spijt dat ik overgestapt ben, wat een slecht bedrijf!!! Geen aanrader dus..!

graag mijn dubbele kosten vergoed krijgen evenals de enorme, onnodige telefoonkosten!! deze heb ik ook allemaal in de mail meegestuurd!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 19 april 2013 om 16:18 geantwoord

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin een passend advies.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Moos48