Klacht: totaal geen medewerking van specialcare of klantgerichtheid

op 11 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik ben al van 20 mei bezig om mijn opzegging te regelen, de specialcare afdeling mijn zogenaamde contactpersoon dhr. Sander alles regelen.
ik kreeg een mail dat alles was geregeld, gegeven moment kreeg ik een brief van een deurwaarderkantoor dat er bedrag open staat na een half jaar totaal geen betalingherinnering ontvangen wat dan ook voor mail..ik weer ziggo bellen, tig keer door verbonden worden en ik maar kwader worden want niet kan wat of doet wat bij ziggo, nee moet u bij contactpersoon zijn, dan krijg de afdeling en dan hoor je contactpersoon is volgend week aanwezig, wordt niet teruggebeld of wat dan ook. ik geeft aan dat binnen 2 dagen moet betaald worden dan krijg daar kan ik niks aan doen. dus zelf actie ondernomen. weer bellen krijg je mail ipv terug gebeld worden, de factuur is gecrediteerd weer een week verder, krijg je weer een lijk uit de kast, een ander factuur en zo zijn we al 8 weken bezig en geen stap maar ook geen stap kom ik verder met ziggo en de o zo specialcare afdeling

dat geen spook factuur ontvang van Ziggo.
dat mijn gegeven zijn verwijderd uit systeem
maar totaal ook totaal niks meer ontvang van ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Markenstein