Klacht: Totaal geen breik of hulp van kastje naar muur

op 16 maart 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

hoi ik wil me vlucht omboeken, echter op de website kom ik niet verder dan de foutmelding ( (Je heenvlucht kan niet na je terugvlucht plaatsvinden.
Zoek en selecteer eerst een nieuwe heen- of terugvlucht en zorg ervoor dat er minimaal 2 uur tussen de aankomst
van je heenvlucht en het vertrek van je terugvlucht zit)

Terwijl de aanvraag datum 10 mei tm 19 mei is.
Ook later bij proberen krijg ik dat er geen vlucht beschikbaar is, terwijl als ik los opnieuw zou boeken, gemakkelijk nog 10 tickets beschikbaar zijn.

en ondanks annulerings verzekering is de ticket niet gedekt.

Het gaat om een vlucht naar athene van 27 maart tm 5 april, echter door de huidige toestand met carona in griekenland .

Ook klantenservice wil niet helpen want je bent niet 72 uur gevalletje.
Terwijl mijn accommodatie juist wel wat kans schikken aan datums maar wel nu antwoord wil hebben zodat ik de datum kan verplaatsen naar 10 mei tm 19 mei.

ook is het annuleren niet kosteloos zoals ze prediken op de website.

Ik heb alles geprobeerd, facebook, mail en emails antwoorden ze helemaal niet vanwege de grote drukte en als je belt hangen ze op als je geen 72 uur gevalletje bent.
Terwijl ze emails makkelijk ook vanuit thuis kunnen beantwoorden.

Ik heb de oplossing maar transavia laat niets van zich horen en meld maar dat je alles online kan doen, echter is dat niet waar!

Als transavia mij gewoon te woord staat en mij kan helpen met de vlucht verplaatsen en meekijkt waarom er een foutmelding gegeven word.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marielle arendzen