Mijn Klacht:
afgesproken levering van wehkamp door selectvracht op donderdag tussen 18 en 21 uur. Gewoon thuis. Lees ik op mijn wehkamp dat status is veranderd in niet thuis, geen briefje oid door selectvracht. Vrijdag briefjhe in bus dat we niet thuis waren en dat levering op zaterdag gaat plaatsvinden tussen 11 en 15 uur, gezorgd dat iemand thuis was. Wederom via mijn wehkamo status niet thuis en dat pakket retour gaat. Weer geen briefje oid van selectvracht. Ik betwijfel of bezorger ’s avonds of in het weekend wil werken en of hij überhaupt aan de deur is geweest, ik denk namelijk van niet, schandalig.
Gewenste Oplossing:
dat bezorger zorgt dat pakket nog geleverd wordt

