Klacht: tot 4 keer toe afspraken niet nakomen mbt leveren

op 26 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

in totaal 4 dagen binnen gezeten om een toestel te mogen ontavangen
ook 4 keer terug moeten bellen a 45 cent per minuut
maar sorry kunnen ze niet zeggen

tegemoet koming in de gemaakte kosten

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 augustus 2016 om 07:51 geantwoord

Geachte fam. Kivits,

Bedankt voor uw bericht. Uit controle van uw gegevens zie ik inderdaad dat er het een en ander is misgegaan met de transporten. Ik zie dat mijn collega's intern hebben geregeld dat er een nieuw leentoestel geleverd zou worden, echter zie ik dat er hier geen afspraak voor is gemaakt met u. Hiervoor ook mijn oprechte excuses!

Daarnaast heb ik een interne klacht doorgegeven vanwege het feit dat u niet op de hoogte bent gehouden bij de andere transporten en dat u keer op keer zelf heeft moeten schakelen.

Ik begrijp dat u graag een compensatie wenst voor de gemaakte telefoonkosten echter kunnen we hiervoor geen compensatie bieden. Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor u heb.

Nogmaals sorry voor de opgelopen vertraging van de levering van uw toestel en nog een prettige dag gewenst!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door fam kivits