Klacht: Tot 3 keer toe afspraak niet nagekomen

op 04 augustus 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tot drie keer toe een afspraak gemaakt om mijn telefoon op te laten halen voor reparatie. Echter alledrie de keren mislukt. In de aantekeningen staat dat ik niet thuis was maar dat was ik wel. Ik heb ook een screenshot van verkeerde notities die later plotseling vervangen zijn.

Inmiddels 3 drie keer gebeld maar al zoveel belkosten gemaakt en nog steeds geen resultaat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat er een afspraak gemaakt wordt. Ik kan alleen niet nog een keer een hele dag vrijnemen van werk om thuis te blijven voor de koerier. Het zou dus een afspraak moeten worden tussen een bepaald tijdslot (en niet van 14 uur). Ik zou geholpen zijn na deze vreselijke service als hier een gepaste oplossing voor zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 27 september 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Gouw,

Bedankt voor uw bericht. Aan de hand van uw gegevens kunnen we zien dat de koerier 5 maal bij u langs is geweest maar u helaas niet aangetroffen heeft. Wat betreft de tijdvenster kunnen we hier helaas niets voor u in betekenen daar de verzekering deze tijdvensters bepaalt en Dynalogic zich hieraan dient te houden. Gelukkig is de afspraak van 10-08-2017 wel succesvol geweest. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen we dit uiteraard graag van u. In ieder geval onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door G_mary