Klacht: Tot 3 keer toe afspraak niet nagekomen

op 04 augustus 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb tot drie keer toe een afspraak gemaakt om mijn telefoon op te laten halen voor reparatie. Echter alledrie de keren mislukt. In de aantekeningen staat dat ik niet thuis was maar dat was ik wel. Ik heb ook een screenshot van verkeerde notities die later plotseling vervangen zijn.

Inmiddels 3 drie keer gebeld maar al zoveel belkosten gemaakt en nog steeds geen resultaat.

Ik wil graag dat er een afspraak gemaakt wordt. Ik kan alleen niet nog een keer een hele dag vrijnemen van werk om thuis te blijven voor de koerier. Het zou dus een afspraak moeten worden tussen een bepaald tijdslot (en niet van 14 uur). Ik zou geholpen zijn na deze vreselijke service als hier een gepaste oplossing voor zou zijn.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G_mary