Klacht: torenhoge telefoonrekeningen

op 22 juni 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ben ik me echt kapot geschrokken kreeg een rekening van 151,00 euro dit klopt echt niet bel alleen 030 nummers als je naar de klantenservice belt krijg je alleen domme antwoorden ze onder breken het gesprek met even aan mijn collega bellen je krijgt niemand aan de telefoon van de facturen alles is betaald maar de telefoon blijft geblokkeerd ik wil mijn contract opzeggen maar dat kan niet ik heb vanaf het begin geen televisie december2015 maar betaald 6 maanden de kosten hiervoor 80keer gebeld ze verdraaien de feiten en spelen de onschuld met internet het zelfde verhaal wie kan mij helpen hoe kan ik dit oplossen anne

Gewenste Oplossing:

Ik wil niks meer met fiber te maken hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yankee123