Mijn Klacht:
geen reclamefolders ontvangen sinds begin nieuwjaar 2018 in onze wijk
Gewenste Oplossing:
als ze geleverd worden wekelijks op tijd!!

geen reclamefolders ontvangen sinds begin nieuwjaar 2018 in onze wijk
als ze geleverd worden wekelijks op tijd!!
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 15 februari 2018 om 11:47 geantwoord
Geachte heer/mevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Chantal
Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl