Klacht: Topper vertoont kuilen

op 11 januari 2014 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben eind 2012 onze boxsprings geleverd gekregen vanuit Swiss sense Sliedrecht.
Al na enige maanden begon de topper kuilen te vertonen.
Aangezien we eigenlijk niet goed wisten wat we hiermee aanmoe(s)ten hebben we eigenlijk niks gedaan.
Nu hebben twee stellen in onze omgeving in die periode ook in Sliedrecht dezelfde aanschaf gedaan en zij hebben hier geen last van. Dus dan toch maar een klacht !

Gewenste Oplossing:

Nieuwe Topper ???

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Swiss Sense

Heeft op 14 februari 2014 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels hebben wij deze melding naar tevredenheid van onze klant opgelost.

Team Webcare
Swiss Sense

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fiss@1958