Klacht: Topper met weer vlekken

op 13 maart 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Toch niet echt een goedkope topper gekocht op 23 februari 2017 in outlet Amsterdam lokatie sloterpark. Prima geholpen door verkoper, topper zou enige levertijd hebben, prima verder, aanbetaling gedaan restant bij aflevering.

Tot onze verbazing is de topper al de volgende dag afgeleverd, op zich erg fijn, wat alleen niet zo fijn is is dat de hele topper onder de weerplekken zit.

Mijn vriendin wou bij aflevering controlen of het matras in goede staat is, het bedrijf dynalogic wou de doos waarin de topper verpakt zat niet open maken voor controle.

U raadt het al, bij uitpakken kwamen we dus bovengenoemd mankement tegen, gelijk gebeld met filiaal en email gestuurd dat we dit matras niet accepteren en gewoon willen dat het omgeruild wordt.

Nou dan bel je vandaag met hun klantenservice, ik snap dat bedrijven het klantenserive noemen want service verlenen ze niet, of je maar even een paar foto s wil maken en op wil sturen, hallo, jullie zijn een erkend CBW bedrijf, zadel ons niet op met jullie eigen logistieke sores en kom gewoon die topper ophalen als een klant aangeeft dat het produkt niet voldoet aan de eisen en los het daarna intern lekker op met je topper.

Zoals boven omschreven, op komen halen en gewoon een kakelverse topper af komen leveren zonder dat jij als klant allerlei stukken moet gaan aanleveren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door R.folkeringa@gmail.com