Klacht: Topper

op 26 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Hebben een half jaar geleden een bed gekocht bij Swiss sense. Het bed kwam op afgesproken data maar met een te kleine topper 210 in plaats van 220 en het voetbordje was beschadigt. Zou allemaal opgelost worden ging 10 weken overheen toen kwamen ze met een nieuw voetbordje en een nieuwe topper.. de topper was van een andere stof als de topper die we gekocht hadden en daarnaast ook een stuk minder hard. Ook de monteurs merkte dit op dat niet alleen de buitenkant anders was maar ook de vulling veel zachter was en hij een stuk minder zwaar was.. tot heden hebben ze dit probleem niet opgelost! Een hoop gemail en gebel en nog 1 monteur die binnnen komt en meteen weer weg is vermoeiend! Nu proberen ze het nogmaals met een mail af te doen dat ik bij moet betalen voor een hardere topper! Heb hier ook de verklaring liggen van de monteurs dat de topper idem veel zachter is die we nu hebben..Een bed kopen en er moe van worden!

Als ik netjes (zonder bij te betalen!) een hardere topper krijg.. of als ik mijn geld terug krijg en dat ze heel de handel op komen halen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Martinc