Klacht: Topmatras is scheef en hier wordt niets aan gedaan.

op 22 mei 2020 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Eind 2019 hebben wij een boxspring gekocht bij Swiss Sense. Bij de eerste keer draaien van de topmatras kwamen wij er achter dat de matras scheef is. Aan een kant is de matras een centimeter of 3 breder dan aan de ander kant. Ik heb foto’s gemaakt en deze aan de klantenservice gestuurd. Er zou binnen 3 werkdagen een reactie komen maar na ruim 2 weken had ik nog steeds niets gehoord. Ik heb vervolgens via de messenger contact gezocht en werd nu wel snel te woord gestaan. Het probleem werd voorgelegd aan de technische mensen en deze zijn tot de conclusie gekomen dat alleen de tijk wat scheef zit en dat opschudden van de matras de oplossing biedt. Afgezien van het feit dat wij fysiek niet in staat zijn om zo’n zwaar matras op te schudden lijkt het er ook niet op dat dit de oplossing zal brengen. De laatste reactie van Swiss Sense was: k begrijp dat dit een inspanning kan geven als je al iets op leeftijd bent. Maar de enige oplossing hierin is toch echt de topper keren en opschudden. Wij hebben de foto’s intern laten beoordelen en aan de hand hiervan geven wij dit advies. Helaas kan ik je niet verder helpen. Groet, Rebecca van Swiss Sense
Daar moet je het als klant met een bed van 5 maanden oud dan maar mee doen!

Ik ben tevreden als er serieus naar het probleem wordt gekeken en Swiss Sense er voor zorgt dat het wordt opgelost.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 22 mei 2020 om 16:59 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Jan.vB

3 maanden geleden - Ik zie nu ineens dat mijn klacht opgelost is, hoe kan dit nou, er is helemaal niets opgelost.

Heeft op 23 mei 2020 om 13:49 geantwoord

Gisterenavond met de hulp van bezoek geprobeerd om de topper op te schudden hetgeen als enig resultaat had dat ik er een flinke rugpijn aan heb overgehouden. Ik heb niet de indruk dat dit enig resultaat kan hebben.
In de algemene voorwaarden is overigens niets terug te vinden over opschudden, wel over draaien en keren wat we dan ook maandelijks doen. Misschien kan iemand van jullie eens komen demonstreren hoe dat opschudden dan zou moeten.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan.vB