Klacht: Topmatras Caresse 815 trekt ontzettend scheef

op 21 juni 2020 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

21 juni 2020
Na voorlichting in de winkel in Zevenaar voor bijna 500 euro een matrastopper via de Goossens website aangeschaft. Het gaat om de Caresse 815. Omdat we o.a. ons bed ooit bij Goossens kochten dachten we hier weer een goede topper te kopen. Helaas, fout gedacht. De topper trekt totaal scheef. De dikke naden van de hoes komen hierdoor op het slaapgedeelte te liggen waar we s nachts last van hebben. Na het indienen van onze klacht duurde het enkele maanden voor dit werd opgepakt. Met als reden covid 19. Rare reden want ook via foto’s is eea goed te beoordelen. Afgelopen week kwam er dan eindelijk een ‘expert’ langs om te kijken. “Mevrouw dit zijn kenmerken van een topper die niet vast genopt zit in de hoes, dit hoort zo.” Pardon? 500 euro voor een scheeftrekkende topper en dan hoort dit zo? Wat is uw oplossing? Geen! “Dit is niet te voorkomen. Op uw verantwoording kan ik het wel laten verlijmen maar ik heb hier geen ervaring mee.” Of we een en ander even willen ondertekenen. Eh, nee? Want er wordt geen gedegen oplossing voor het probleem geboden. U levert een afwijkend foutief product dat niet aan de verwachtingen voldoet die wij als consument mogen hebben na aankoop.

Vervolgens gebeld met de klantenservice en daar werd ik door mevrouw Margie vakkundig afgewimpeld met: ik stuur een mail naar Zevenaar meneer. Zij nemen contact met u op. Ik kan verder niets voor u doen. Ik moet nu ophangen want er staan nog veel mensen in de wacht.
Van locatie Zevenaar vervolgens niets meer vernomen. Service lijkt niet hoog in het vaandel te staan bij Goossens wonen slapen. Ook niet voor vaste klanten als ons. We komen totaal niet verder en alvorens in samenspraak met de ACM een rechtzaak te beginnen probeer ik het eerst nog hier. Ik hoop dat Goossens alsnog dit probleem snel oppakt en de service en garantie op dit product biedt waar wij als consument gewoon recht op hebben. Maar om eerlijk te zijn betwijfel ik dat. We zijn tot nu toe uitermate slecht en totaal niet service gericht behandeld door verschillende medewerkers. Op het botte af zelfs. Van klantenservice tot zogenaamde ‘specialist’.

8 juli 2020
Tot op heden (ik zou bijna zeggen zoals verwacht) niets meer vernomen van Goossens wonen slapen. De mevrouw van de landelijke klantenservice beloofde enkele weken geleden dat locatie Zevenaar terug zou bellen. Wederom laat men niets van zich horen. Ik snap absoluut niet dat zo’n gerenommeerde zaak zijn klachten niet netjes afhandelt en een en ander wederom niet oppakt. Blijkbaar is het nodig om het aankoopbedrag via juridische weg terug te vorderen. Heel treurig dit. MENSEN KOOP HIER NIET!!! want heb je een klacht of foutief product: er wordt niets mee gedaan!

Wij zijn tevreden bij retournering van het gehele aankoopbedrag en het ophalen van het foutieve product. Het stadium van vervanging zijn we inmiddels gepasseerd. Wat als we weer een foutief product geleverd krijgen? Moeten we dan weer maandenlang slecht slapen?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht HugoZ

1 maand geleden - Een jaar verder en klacht is nooit concreet opgepakt. Dat zegt genoeg over het bedrijf. Teleurstellend. Daar niet kopen dus. Geen service.

Alle klachten die gemeld zijn door HugoZ