Klacht: Topmatras

Breedplaat op 28 februari 2023 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 januari 2023 topmatras besteld, door onduidelijke betaling 2x overgemaakt, werd direct teruggebeld zodat er er 1 geleverd werd, na vele verzoeken voor terugbetaling gebeurd er niets, alleen automatisch bericht, dat er zo spoedig mogelijk terugbetaald wordt, vorige week nog gebeld heb toets 1 voor klachten m aar overgeslagen, hier wordt toch niet gereageerd, toets 2 bestellingen wordt direct opgenomen, na enige tijd wachten antwoord lig boven op opdrachten voor terugbetaling boven op ligt, wat moet ik hiermee !!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Gewoon terugbetaling uitvoeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Breedplaat