Klachten over Topdierenshop.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Topdierenshop.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

91 klachten gemeld
1.4 /10
60 stemmen

Tijdslijn

Bestelling niet geleverd

Klacht van Christine07 op 16 maart 2022 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

Bestelling geplaatst op zaterdag 12 maart 2022, deze zou afgelopen maandag bezorgd worden. Bezorger heeft vandaag laten weten de opdracht geannuleerd te hebben omdat deze niet binnen 48 uur is afgehandeld. Topdierenshop al twee keer gemaild wat beantwoord wordt met... Lees meer

Hele slechte ervaring

Klacht van r0sie op 15 maart 2022 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

Producten besteld die allemaal als op voorraad vermeld stonden, maar bleek toch niet zo te zijn. Omdat mijn hond vlooien heeft wou ik niet wachten op voorraad, maar mijn gehele order annuleren om ergens anders te bestellen. Dit zou geen... Lees meer

Bestelling klopt niet

Klacht van Svdsvd op 09 maart 2022 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

10 kg kattenvoer besteld en voor 10 kg betaald.... Vervolgens maar 8 kg gekregen?? En totaal niet reageren op e-mailberichten. Erg asociaal. Zal nooit meer bestellen bij dit bedrijf, en zeer zeker hogere stappen ondernemen als ze niet reageren. Lees meer

bestelling niet ontvangen

Klacht van Isabel Langeler op 21 februari 2022 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

Wij hebben op 9 februari hondenbrokken besteld en betaald en deze nog niet ontvangen. Een andere bestelling die wij later hebben gedaan hebben wij inmiddels twee keer ontvangen. Een pakket is retour gezonden. De brokken worden echter niet verzonden. Lees meer