Klacht: Pas op voor bijkomende kosten en verplicht lidmaatschap

op 15 februari 2012 over Top-Golf.nl in de categorie Internetshops - Sport

Middels een bepaling in algemene voorwaarden horende bij 10 golflessen, die ik cadeau heb gekregen, wil deze organisatie mij dwingen tot betalen van bijkomende kosten voor een verplicht lidmaatschap. zonder dit verder ergens anders te vermelden. Noch ooit een akkoord ergens voor van mij te hebben ontvangen. Verder is dit een Stichting die werkt met lidmaatschap dat jaarlijks stilzwijgend wordt verlengd, tenzij voor 1 oktober (3 maanden opzegtermijn) enkel via een link wordt uitgeschreven. Uitschrijven kan altijd pas voor het volgende jaar. Hiernaast heeft deze stichting sterk verschillende voorwaarden die zij onaangekondigd wijzigen ( www.top-golf.net/index.php/editions-a-pricing, www.top-golf.net/index.php/voorwaarden-top-club, www.top-golf.net/index.php/happy-customers, regelcursus.nl/index.php/editions-a-pricing, www.top-golf.nl/index.php/happy-customers, www.top-golf.nl/index.php/editions-a-pricing, www.top-golf.nl/index.php/voorwaarden-top-club, http://www.top-golf.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=207&Itemid=283, http://www.top-golf.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=123&Itemid=94, http://www.top-golf.net/index.php?option=com_content&view=article&id=104&Itemid=73, www.top-golf.nl/index.php/groupon-gvb-middag, www.top-golf.nl/index.php/content/article/43-voorpagina/172-telegraaf)

naast het feit dat ik nooit enig overeenkomst ben aangegaan en een staking eis van zijn dreigende incasso. Danwel Vernietiging van elke bepaling die extra kosten meebrengt die niet expliciet worden aangegeven en mij per direct vrij te stellen van betaling en lidmaatschap van de stichting. Verder het staken van deze oneerlijke en misleidende manier van zakendoen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dice