Klacht: Zit nu al 3 maanden op mijn geld te wachten SCHANDALIG

Rita1947 op 11 januari 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb in Oktober 2011 een artikel besteld en heb het 18 Oktober binnen gekregen en heb het 19 Oktober weer terug gestuurd. En zit nu al 3 maanden op mijn geld te wachten. Heb al meerdere malen gebeld maar dan blijf je in de wacht staan en dat kost dan 0.35 cent per minuut. Heb ook via de e-mail kontakt gezocht maar ook daar op hebben ze nooit gereageerd. Ik vind dit gewoonweg schandalig ze weten wel hoe ze het geld binnen moeten halen maar als je het weer terug wilt hebben ho maar. Maar intussen heb je wel al het artikel weer terug gestuurd. Waarschuwing voor anderen mensen koop hier nooit wat, het was voor mij de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik wat bij hun besteld heb. En als je goed alle reacties leest zie je dat ik niet de enigste bent.

ZO SNEL MOGELIJK MIJN GELD TERUG OP MIJN REKENING

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 12 januari 2012 om 09:48 geantwoord

Na controle blijkt dat u recht heeft op restitutie. Wij storten het aankoopbedrag á €59.95 binnen 7 werkdagen op uw bankrekening.
Wij attenderen u er hierbij op dat terug storting altijd gedaan wordt op de rekening waarvan de betaling heeft plaats gevonden.

Rita1947

Heeft op 04 februari 2012 om 14:30 geantwoord

Het geld is eindelijk gestord he he mag het artikel is 19 Oktober terug gestuurd en we zitten nu in Februari dus het mocht tijd worden we zijn inmiddels 4 maanden verder. Het is dat ik deze site gevonden had per toeval en mijn klacht hier vermeld had en nu ondereens reageren ze wel. En word de klacht wel opgelost maar op mijn eigen e-mail of telefoontjes reageren ze niet en ik ben niet de enigste ik blijf het schandalig vinden en vind Tommy Teleshopping een slecht bedrijf vind en zal er ook nooit meer wat bestellen en zal het ook nooit aan een ander aanraden.

Alle klachten die gemeld zijn door