Klacht: wissit

Spikelove op 06 januari 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een set van twee wissit’s 13-11-2011 teruggestuurd, en heb al verschillende keren gebeld, en dan zeggen ze ja het word zo snel moggelijk gestort, maar mooi niet, ik zie dat ik niet de enige ben, hoe kunnen wij dat met zijn allen oplossen, misschien Kassa inschakelen.

Gewenste Oplossing:

Dat ze zo snel moggelijk het geld terug sturen, ik kan het goed gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 09 januari 2012 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Na controle blijkt dat u in behandeling bent voor restitutie. Wij storten het aankoopbedrag á €39.95 binnen 7 werkdagen op uw bankrekening.

Alle klachten die gemeld zijn door