Klacht: SERVICE

Linda1986 op 16 juni 2015 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer of mevrouw,

Allereerst zal ik voor u een opsomming maken wat er bij JULLIE bedrijf allemaal fout gaat.

Jullie levertijd klopt niks van ( dit omdat er 1 product niet was, is dat dan mijn probleem? NEE! dan dien je niet te adverteren met de levertijd die jullie aangeven.
KLANTENSERVICE – Duurt bijna 3 kwartier voordat ik iemand aan de lijn krijg ( IDIOOT )
Word er plotseling het gehele bedrag van €163,90 van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik een BETALINGSTERMIJN VAN 4 MAANDEN AFSPREEK!
Hierover bel ik met de klantenservice welke mij doorstuurt naar “afterpay”
“Afterpay” stuurt mij weer door naar JULLIE
En wat zeggen jullie NU KOMT HET! Dat het niet meer kan worden teruggezet naar een betalingsregeling ( WEER WORD HIER MIJN PROBLEEM VAN GEMAAKT ) JA SORRY MEVROUW, SORRY KOOP IK NIKS VOOR, DOE JE WERK! en ik het bedrag maar direct moet betalen.
Hieruit concludeer ik dat omdat jullie zulk WAARDELOOS personeel hebben, dat dit dan nu MIJN PROBLEEM is.
Ik bel weer met afterpay, en de boete kan maximaal €40,00 euro worden als ik MIJ AAN DE AFGESPROKEN betalingsregeling hou. ( jullie gesprekken worden opgenomen, dus ik EIS dat jullie de opname betreffende mijn bestelling terughalen ) )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DUS MOET IK GAAN BETALEN, OMDAT JULLIE NIET IN STAAT ZIJN OM EEN BEDRIJF TE RUNNEN.
O ja, ik kan mijn zending dan wel retour sturen? NEE WANT IK WIL MIJN ZENDING HOUDEN EN EEN BETALINGSREGELING.
IK ALS KLANT DOE NU DE TAKEN VAN JULLIE WAARDELOZE PERSONEEL!
ONACCEPTABEL!
DAT DENK IK NIET, IK VERWACHT BINNEN 24 UUR EEN OPLOSSING EN COMPENSATIE VAN ALLE BELKOSTEN, ZO NIET ZAL IK ER PERSOONLIJK ZORG VOORDRAGEN DAT JULLIE BEDRIJF NEGATIEVE PUBLICITEIT ZAL ONTVANGEN!!!
EN OOK DAAR LAAT IK HET NOG NIET BIJ ZITTEN!

Ik accepteer het NIET dat jullie GEKLUNS mij geld gaat kosten.
WANT ZO DOEN WIJ IN NEDERLAND GEEN ZAKEN!

P.s. Als hier geen oplossing voor komt binnen 24 uur, zal ik u aanraden alvast een deurwaarder in te gaan inschakelen. WANT IK GA NIET BETALEN!

Hoogachtend,

Gewenste Oplossing:

Als ik de spullen terug heb gestuurd, en nooit meer met dit bedrijf in zee ga.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 16 juni 2015 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben meerdere malen geprobeerd telefonisch contact op te nemen met u. Echter helaas tevergeefs. Graag ontvangen wij uw telefoonnummer, zodat wij uw vraag telefonisch kunnen bespreken en samen tot een goede oplossing kunnen komen.

Alle klachten die gemeld zijn door