Klacht: niet terugbetalen van retourzending

Alicegvr op 09 januari 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tommy T. houdt zich niet aan zijn eigen regels:niet goed geld terug!!!! Ze reageren niet op mails en er wordt dus niets terugbetaald.
Mijn retourzending is volgens de pakketservice afgeleverd!
Zitten daar soms personen die de retourzending achteroverdrukken en zelf doorverkopen??

Gewenste Oplossing:

Gewoon voldoen aan hun eigen regels: niet goed geld terug en verder niet zeuren.
Alle mooie woorden en beloftes waarmaken en mensen zo behandelen als men zelf behandeld wil worden.
Dit ebedrijf verder verbieden in Nederland!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 09 januari 2012 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Na controle blijkt dat recht heeft op restitutie van het bedrag. Aangezien wij te maken hebben met een storneerings periode á 56 dagen, kunnen wij het aankoopbedrag á €69.95 in de week van 24 Januari op uw rekening terug storten.

Alicegvr

Heeft op 28 januari 2012 om 07:02 geantwoord

Tot nu toe is er, ondanks de toezegging zie boven, niets terug gestort!!!! Dus Tommy T. blijft een bedrijf waar je niet van op aan kan. Het komt zijn beloftes niet na en heeft lak aan zijn eigen voorwaarden!!!

Alle klachten die gemeld zijn door