Mijn Klacht:
Ik heb bij Tommy Teleshopping een artikel volgens hun voorschriften geretourneerd. Vervolgens hoor je weken/maanden niets, terwijl ze de kosten zouden terugstorten. Dan maar bellen, gesprek kost 1 euro, je begint met 6 wachtenden voor je, bij 1 wachtende wordt het gesprek plotseling verbroken. Dat doe je een paar keer, kost dus weer onnodig geld, totdat je iemand aan de telefoon krijgt. Die bevestigt dat het geld wordt teruggestort, maar die vertelt ook dat de klanten zelf moeten bellen om het geld teruggestort te krijgen. Anders wordt door Tommy Teleshopping geen geld geretourneerd. Dat vind ik twee keer geldklopperij. Onnodige telefoonkosten en hopen dat klanten niet bellen om hun geld terug te krijgen. Ben benieuwd hoeveel ik terugkrijg. Voorlopig heb ik niets gekregen.
Gewenste Oplossing:
Retourzenden conform voorschriften Tommy Teleshopping akkoord. Dan als alles okay is binnen 4 weken geld teruggestort, zonder verdere poespas.
