Klacht: Geen geld terug.

Viola 2 op 05 januari 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anita,

Op 15-11-2011, heb ik mijn bestelling aangetekend terug gestuurd.
Nog steeds geen geld terug gekregen.
Het gaat over order nr. 438226 van 26-10-2011.

Dit duurt veel te lang en op rechtskundig advies ga ik hiermee nu naar Meldpunt en of Radar.
Er zijn ook op twitter veel klachten binnen gekomen.
Mijn vertrouwen in Uw onderneming ben ik helemaal kwijt.
Heel jammer, als U een bonafide bedrijf zou zijn,
had ik graag meer bestellingen gedaan.

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn geld terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 06 januari 2012 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Na controle blijkt dat u recht heeft op restitutie. Wij storten het aankoopbedrag á €49.95 binnen 7 werkdagen op uw bankrekening.

Wij attenderen u er hierbij op dat terug storting altijd gedaan wordt op de rekening waarvan de betaling heeft plaats gevonden.

Alle klachten die gemeld zijn door