Klacht: geen geld retour

N.Demmer op 16 januari 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Hallo,
In november heb ik bij tommy teleshopping de slim ’n lift aire besteld t.w.v. 60 euro. De eerste ging gelijk kapot, maar na een telefoontje kon ik het terug sturen en had ik binnen 2 dagen een nieuwe in huis. Toch beviel het resultaat mij niet en heb ik weer opgebeld. Ik kon ze terug sturen en dan zou ik het geld retour krijgen.. Op 28 nov. heb ik het pakketje terug gestuurd. Eind december gebeld met de klantenservice omdat ik mijn geld nog niet terug had. Volgens de medewerker stond mijn geld klaar om de laatste week van december terug gestort te worden. Oke, dan wacht ik af. Januari 2012, eerste week weer gebeld, mijn geld was niet gestort. De medewerkster zei dat er iets fout gegaan was en dat zij contact zou opnemen met de afd. betalingen en dezelfde week zou het via een spoedstorting gestort worden, dus NIET.. Maandag 9 januari, weer gebeld met de klantenservice. Er stond geen melding van mijn voorgaande telefoontjes en ook deze medewerker beloofd mij dat deze week via een spoedstorting mijn geld word gestort. Nu is het maandag 16 Januari en ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen.. |nmiddels ben ik wel +- 15 euro kwijt aan het bellen naar de klantenservice (35ct per minuut).. met altijd een wachtrij.. Ook heb ik enkele mailtjes gestuurd, ik krijg dan een automatische antwoord mail terug met het bericht dat mijn mail is ontvangen en zo spoedig mogelijk beantwoord word alleen hier blijft het dan bij..

Geld terug op zeer korte termijn en vergoeding voor het bellen.. aangezien mij 3 keer telefonisch is beloofd dat het geregeld zou worden maar dit steeds niet gebeurde waardoor ik weer belde..

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 16 januari 2012 om 16:20 geantwoord

Storting is in behandeling. Storting kan binnen enkele dagen zichtbaar zijn op klant zijn/haar rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door