Mijn Klacht:
Het bedrijf stuurt op 4 augustus een mail dat mijn bestelling is verstuurd. Met de link in de mail kan ik de zending volgen.
Direct daarop ontvang ik via het bedrijf Afterpay de factuur van Tommy Teleshopping met een betaaltermijn van 14 dagen.
Ik volg de zending via de link van Post.nl en krijg steeds de melding dat het pakket nog niet is aangeleverd door Tommy T.
Op 10 augustus heb ik gebeld met Tommy T om te vragen hoe het zit met de levering. Volgens de telefoniste is het door mij bestelde artikel niet op voorraad en kan dus ook onmogelijk zijn verstuurd. Ze zal zsm uitzoeken hoe het zit.
Diezelfde dag stuur ik Tommy T een mail met daarin een verslagje van het voorgaande en met de mededeling dat ik mijn bestelling wil annuleren en de vraag of ze dit willen melden bij Afterpay, zodat ze de factuur kunnen annuleren.
Tot op vandaag, 13 augustus, geeft de link bij Post.nl nog steeds aan dat het pakket niet is aangeleverd. Van Tommy T heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van 10 augustus. Ook Afterpay laat niets van zich horen.
Intussen ligt er een factuur die formeel gezien uiterlijk 19 augustus door mij moet zijn betaald.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik bericht krijg van Tommy Teleshopping dat mijn bestelling is geannuleerd en dat de betalingsverplichting is vervallen.
