Klacht: Besteld, niets ontvangen, geen reactie op verzonden e-mails.

g595gra op 10 januari 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 november heb ik een bestelling gedaan voor een stepapparaat op air (rood) met touwen er aan.
De kosten hiervoor € 119,00 zijn afgeschreven

Tot op heden heb ik:
A: het apparaat nog niet ontvangen
B: ook nog geen reactie ontvangen over mijn eerdere verzonden e-mails.

Ik zie inmiddels het apparaat ook niet meer op uw website, dus dikke kans dat de betreffende stepapparaat niet te leveren is.Geen punt dat kan gebeuren, maar dan wil ik uiteraard mijn geld teruggeboekt hebben.

De bevestiging van mijn bestelling kan ik niet meer vinden, maar een goedlopend bedrijf als de uwe kan bestellingen ook op naam, adresgegevens vinden:
Y.C. de Graaf
Dr. Ariënslaan 128
3601 GE MAARSSEN
Geb.d.d. 27-08-1963.

Wat mij wel bevreemd is dat ik een email ontvangen waarin staat dat ik bij een bestelling van meer dan € 75,00 nog een extra gratis item kan kiezen uit een lijst van spullen die niet opgehaald zijn door de bestellende klanten. Ik hoop niet dat mijn bestelling daar volgend jaar tussen zit.

Gewenste Oplossing:

levering apparaat het liefst, maar wanneer dat niet kan uiteraard retourstorting van het bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 10 januari 2012 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Tot onze spijt blijkt het door u bestelde artikel niet meer leverbaar te zijn. We kunnen uw bestelling helaas niet uitvoeren, waarvoor onze welgemeende excuses.Uw bestelling is geannuleerd en het eventueel reeds betaalde aankoopbedrag wordt teruggestort. Om de klant tegemoet te komen, hebben wij een waardebon van €10 aangeboden.

g595gra

Heeft op 16 januari 2012 om 06:57 geantwoord

Slecht, geld is nl nog niet terug gestort. ik werk bij een bank us kan dagelijks de stortingen monitoren.

Alle klachten die gemeld zijn door