Mijn Klacht:
Op 25 november heb ik een bestelling gedaan voor een stepapparaat op air (rood) met touwen er aan.
De kosten hiervoor € 119,00 zijn afgeschreven
Tot op heden heb ik:
A: het apparaat nog niet ontvangen
B: ook nog geen reactie ontvangen over mijn eerdere verzonden e-mails.
Ik zie inmiddels het apparaat ook niet meer op uw website, dus dikke kans dat de betreffende stepapparaat niet te leveren is.Geen punt dat kan gebeuren, maar dan wil ik uiteraard mijn geld teruggeboekt hebben.
De bevestiging van mijn bestelling kan ik niet meer vinden, maar een goedlopend bedrijf als de uwe kan bestellingen ook op naam, adresgegevens vinden:
Y.C. de Graaf
Dr. Ariënslaan 128
3601 GE MAARSSEN
Geb.d.d. 27-08-1963.
Wat mij wel bevreemd is dat ik een email ontvangen waarin staat dat ik bij een bestelling van meer dan € 75,00 nog een extra gratis item kan kiezen uit een lijst van spullen die niet opgehaald zijn door de bestellende klanten. Ik hoop niet dat mijn bestelling daar volgend jaar tussen zit.
Gewenste Oplossing:
levering apparaat het liefst, maar wanneer dat niet kan uiteraard retourstorting van het bedrag.
