Klacht: Bestel geen artikelen bij Tommyteleshopping…

molliekoekoek op 22 januari 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Laat ik mij een keer “verleiden”tot een aankoop via Tommyteleshopping. Direct bij bestelling moet je betalen en wordt het bedrag van je rekening gehaald. Mijn bestelling is gedaan in september 2011. Eind oktober 2011 realiseer ik mij opeens dat ik nog steeds niets heb ontvangen; ik stuur een mail hierover, krijg wellis waar antwoord “dat t nog even zal duren ivm voorraad ed”. Het bedrag is al weken op hun rekening gestort!!!! Het bewuste artikel heb ik op 5 november ontvangen. Helaas viel het tegen, en heb ik het aangetekend retour gestuurd op 14 november 2011. Nu is het 22 januari 2012 en het retour bedrag heb ik nog steeds niet retour mogen ontvangen. Nog erger…. ik krijg niet eens een reactie van klantenservice hierover, enkel een automatisch antwoord. Nu moet ik achter mijn geld aan blijven gaan en ik heb wel wat anders te doen!

als een bedrijf bij bestellling direct het aankoop bedrag incasseerd, moet je er voor zorgen dat je voorraad klopt en dat het artikel direct naar de klant verstuurd kan worden.
(geen geld incasseren bestelling niet binnen 1 wk bij klant is)
De reclame \"geld terug bij retour\" is onheus, of niet goed geregeld. Na retour sturen van bestelling moet binnen 1 week het bedrag teruggestort zijn. Klantenservice moet altijd direct dezelfde dag op een mail reageren.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 23 januari 2012 om 12:21 geantwoord

Het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen op uw bankrekening gestort.

molliekoekoek

Heeft op 30 januari 2012 om 17:15 geantwoord

beste Tommyteleshopping, ik lees met verbazing dat uw oplossing is"aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen op uw bankrekenig gestort". Ja maar wel pas na 10 weken en 3 klachten! Dus het is prettig dat ik nu mijn aankoopbedrag retour heb ontvangen ( heb ik trouwens recht op) maar het tijdstip is buiten gewoon schandalig: wel direct incasseren en de klant 10 wk en diverse klachten laten wachten is niet echt netjes. ik heb mijn retourbedrag ontvangen en ben klaar met Tommy. :)

Alle klachten die gemeld zijn door