Klacht: tomado waterkoker 1.7 liter met snoer

op 30 maart 2013 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb sinds 1.5 jaar deze waterkoker. Echter sinds 1 week lekt hij. Iedere keer als ik water erin doe om te koken blijft erna een plasje water op het tableau achter en na 1 nacht is alle water wat nog in de koker zat over het tableau leeg gelopen. Ik heb de bon niet meer omdat ik van de vorige jarenlang gebruik heb gemaakt en niet op het idee kwam dat hij zou kunnen gaan lekken. Er is geen beschadiging, het is alsof er een lek is tussen het plateau en de buitenwand, de buitenring is door een onverklaarbare reden niet meer waterdicht alsof de lijm op die plek niet meer waterdicht is.

Ik vind de levensduur van 1,5 jaar toch wel erg kort voor een waterkoker. Ik had toch zeker verwacht een aantal jaren plezier te hebben van de waterkoker. Ik zou graag een nieuwe hebben gehad. Ik kan deze wel teruggeven aan de balie van Blokker indien gewenst.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanaken2402