Klacht: toilet gebruik

op 06 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

toen wij als klant in het winkel waren en mijn dochter van 5jaar naar wc wou gaan vroeg ik aan een winkel bediende of we de wc mochten gebruiken zei ze dat het niet mocht omdat enkel voor personeel gebruik mocht maken van wc en toen ik haar zei dat ze volgens de wet verplicht waren om het voor klanten zei ze Nee U kunt buiten naar een cafe voor dat maar niet hier sorry maar een winkel keten van die grootte moet toch daar aan gedacht hebben uiteindelijk is toch de bedoeling om het aan genaam te maken voor klanten zodat ze elke keer jullie winkel bezoekt en geld spendeert

dat ze tenminste voor de kinderen een wc beschikbaar maken

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 14 juni 2016 om 15:03 geantwoord

Hallo,

Wij hebben vandaag vanuit onze klantenservice afdeling contact gezocht met de klant om onze excuses aan te bieden. Omdat dit telefonisch niet gelukt is, hebben wij ervoor gekozen te klant op een andere manier te benaderen. We hebben uitleg gegeven over het toilet gebruik in onze winkels en onze excuses aangeboden voor de gang van zaken. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot winkelklachten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door ustebay furgan