Klacht: Toezenden catalogus

yvonnesmith op 10 september 2021 over Huis en Comfort in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De frequentie waarop u de catalogus verstuurd is naar mijn beleving veel te hoog!
Één keer per halfjaar lijkt mij voldoende! Al dat papier voor kwalitatief matige artikelen.
Hiermee wil ik u nu ook vragen tot beëindiging van toezending over te gaan!

Gewenste Oplossing:

Beëindiging toezending catalogus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huis en Comfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huis en Comfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonnesmith