Klacht: toezeggingen waar niet aan tegoed gekomen wordt

op 27 januari 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Afgelopen zaterdag 18 januari bij CoolBlue een HP envy photo 7830 all-in-one printer gekocht.
Zaterdag alles geinstalleerd en aangemeld.
Photo-print gaat niet en heb de helpdesk geraadpleegd. Erg goed geadviseerd maar omdat ik maar 4 velletjes bij de aankoop meekreeg waren die snel op en bestellen hiervan gaat heel moeilijk.
De stelling van HP met dit apparaat is dat de klant nooit meer cartridges hoeft te bestellen en altijd op tijd door HP nieuwe aangeleverd krijgt. Niet dus. Zaterdag 18 januari gekocht en 4 dagen later bijna leeg. Mail van HP ontvangen dat de nieuwe onderweg zijn. Bij navraag schijnt dit 10 dagen te duren alvorens deze te ontvangen. Schandalig.
Klant kan dus niet kleur printen maar alleen zwart. Geen goede zaak van HP.

Wanneer ik wel foto\'s kant printen
Wanneer ik wel weet waar en hoe ik photo papier kan bestellen
Wanneer ik op tijd wanneer dat nodig is cartridges in bezit heb.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

8 maanden geleden - Beste meneer Wisbrun, Wat verschrikkelijk om te vernemen dat jij niet direct bent voorzien van de benodigde accessoires na het aanschaffen van HP Instant Ink. HP Instant Ink is een initiatief vanuit de fabrikant om hun klanten zo spoedig mogelijk te voorzien van cartridges en papier. Wij verstrekken deze informatie en bieden de optie aan onze klanten om hier gebruik van te maken. Dit neemt niet weg dat 10 dagen wachten op een levering ontzettend lang is! Uiteraard helpen wij jou graag verder in deze situatie. HP Instant Ink is een maandelijks opzegbaar printplan. Wij verkopen op onze website ook printpapier en cartridges die geschikt zijn voor jou printer. De geschikte accessoires kun je via de volgende links bekijken: https://www.coolblue.nl/product/172589/hp-everyday-glossy-fotopapier-100-vel-a4.html en https://www.coolblue.nl/accessoire/793993/2087/cartridges.html. Wanneer je bij ons fotopapier en cartridges bestelt, kun je de bestelling de volgende dag in huis verwachten. Wij adviseren jou om hier gebruik van te maken. Echter zal je wel de bestellingen steeds zelf moeten plaatsen zodra de voorraad dreigt op te gaan. Je kunt jouw HP Instant Ink printplan opzeggen. Uiteraard zullen wij de kosten op ons nemen gezien de service en levering van de fabrikant niet naar wens is geweest. Voordat wij deze kosten kunnen vergoeden, dienen wij wel een bewijs van betaling te ontvangen. Jouw factuur van HP Instant Ink kun je per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Graag zien wij jouw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Coolblue

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 12 februari 2018 om 21:47 geantwoord

Beste meneer Wisbrun,

Fijn dat we elkaar zojuist hebben mogen spreken over de afhandeling van je klacht! Ik ben blij om te vernemen dat de printer ondertussen is omgeruild en dat je je printplan in overleg met HP hebt omgezet, waarmee je tot op heden geheel tevreden bent. De klacht zal ik hierom voor nu sluiten; mocht je in de toekomst ons nog eens nodig hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Ronny Wisbrun