Mijn Klacht:
4 weken geleden heb ik een telefoon besteld. deze zou na 1 a 2 werkdagen in bezit meoten zijn. na vele telefoontjes verder en ondankbaar behandeld, zei iemand dat hij hem naast hem had liggen en deze 2 dagen verder zou zijn. dit blijkt niet zo te zijn. weer bellen, storing, boze medewerker die het op mij afreageerd,later heb ik opeens de bestelling binnen volgens de medewerkers.. bleek niet zo te zijn.. leverancier kon het niet leveren.. dus al met al 4 weken later geen telefoon, telefoon kosten van 150 euro aangezien abbonoment al afgelopen was en niemand die mij heeft kunnen helpen. veel valse beloftes waar niks van waar is gekomen.
wie kan mij helpen hier een grotere zaak van te maken??
ik moet nu 4 weken wachten tot ik mijn geld terug heb (annulering)
terwijl het hun fout is het niet te kunnen leveren
Gewenste Oplossing:
geen

