Mijn Klacht:
19 november een IPhone besteld, deze zou 21 november worden geleverd. Bewuste dag kreeg ik een telefoontje, de nummer aanvraag/behoud zou niet goed zijn gegaan. Betreft een nieuw abonnement dus er is geen sprake van nummerbehoud….vervolgens is het stil…maandag weer gebeld. Het zelfde verhaal, dinsdag weer gebeld. Moet maar weer afwachten. Omdat het een verjaardagskadootje is heb ik daar geen zin meer in en geen tijd meer voor. De geboden oplossing van Vodafone? U moet de bestelling maar annuleren en een nieuwe plaatsen. Fijn dat de actie inmiddels afgelopen is en dat ze van hun probleem mijn probleem maken? Niet erg klantgericht van Vodafone.
Gewenste Oplossing:
Als ik uiterlijk vrijdag de telefoon in huis heb

