Klacht: Toestel na 3 maal reparatie bij Samsung nog defect

op 29 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Beste,

Recent heb ik mijn toestel, een Samsung A5 met het IMEI nummer: 357765079848948 voor de 3de maal ter reparatie aangeboden bij Samsung. Onderstaande de RMA nummers;
iRMATMOB14773064
IRMATMOB14864877
iRMATMOB14827844

Tot mijn grote verbazing is ondanks meerdere reparaties waaronder een software update, onderdeel vervangen, boardswap etc. geen verbetering opgetreden. Het probleem blijft zich voordoen. Tijdens telefoongesprekken vallen delen van het gesprek weg. Hierin is geen onderscheid betreft de duur van het gesprek, met wie ik het voer etc. Dit jaar is ook mijn simkaart vervangen maar ook dit heeft geen resultaat opgeleverd. Mijn simkaart in een ander toestel zorgt niet voor betreffende problemen. Hieruit kan ik opmaken dat de problemen zich echt bevinden in de Samsung A5.
Dit jaar heb ik 112 moeten bellen en ook daar viel het gesprek weg. Dit is iets wat zorgwekkend is. Daarnaast speelt mee dat ik ieder moment kan bevallen. Ik wil en moet gewoon een degelijk toestel hebben welke naar behoren werkt.

Vandaag heb ik u collega Saskia van de klantenservice gesproken. Ook hier heb ik het probleem neergelegd. Zij adviseert mij om het toestel via de Samsung service wederom naar jullie op te sturen ter reparatie. Echter kan ik mij hier absoluut niet in vinden. Een toestel welke al 3 maal ter reparatie is aangeboden voor het zelfde probleem maar welke niet opgelost kan worden kan mijns inziens niet goed zijn.
U collega besprak met mij de eventuele verdere stappen zoals geld terug of een ander toestel. Zij gaf aan dat dit pas kan worden toegezegd nadat het toestel wederom door jullie is nagekeken. Hierbij wil ik wel alvast aangeven dat ik in deze geen geld terug wil ontvangen.
Graag zou ik dan een nieuw toestel willen. Ik denk dat ik hier volledig recht op heb gezien het toestel pas 1 jaar oud is en blijkbaar (na 3 maal) niet te repareren valt. Ik bedoel, mij lijkt dat er na een boardswap geen andere opties meer zijn. Ik mag aannemen dat de boardswap ook daadwerkelijk is uitgevoerd, echter blijft het dan wel vreemde zaak dat de klachten blijven bestaan.

Ik hoop dat u in deze met een passende oplossing kan komen. Anders ben ik genoodzaakt dit via de juridische weg te moeten spelen. Iets waar ik en ook u denk ik geen zin in hebben.

Hoop van u te horen.

Bajnath

In deze zou ik geholpen zijn met een nieuw toestel. Mijns inziens heb ik hier rechtop gezien het toestel na 3 maal reparatie bij Samsung, waaronder een boardswap, blijkbaar niet te repareren valt.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rbajnath