Klacht: toestel kapot binnen garantie, geen vervanging

op 02 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist van de klantenservice te horen gekregen dat het toestel van 6 maanden oud en niet meer op wil starten, ter reparatie ingeleverd moet worden bij een Vodafone winkel. Ik krijg geen vervangend toestel, omdat ik daar geen verzekering voor afgesloten heb. Echter het toestel valt nog binnen de garantie.
Ik ben zakelijk alleen maar via het mobiele nummer bereikbaar, dus ik kan nu niet meer door mijn klanten bereikt worden. Nu moet ik zelf een vervangend toestel kopen om nog bereikbaar te kunnen zijn.

Gewenste Oplossing:

Als vodafone een ander / vervangend toestel aanbiedt. Er blijken met het toesteltype wat ik heb, een huawei P8 heel veel problemen te zijn, dus ik heb ook geen garantie dat het probleem na reparatie wel is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 12link