Klacht: toestel binnen garantie laten repareren bij Samsung service center Amsterdam

op 26 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

De persoon die u in ontvangs neemt probeert u op alle manieren af te poeieren door eerst te twijfelen of de bon wel origineel is, daarna toen ik zei dat ik een foto wilde nemen van het scherm dat er geen barsten in zitten op aandringen van de callcenter van Samsung zelf, begint ie allemaal verhalen te vertellen dat er microscopische barsten al in kunnen zitten etc. daarna sluit de persoon het toestel aan speciale software en houd de knoppen in om de toestel in download modus te starten waarna hij zegt ja dat doet ie alleen als er drukschade is blablabla, omdat er een hoekje van de rand is ingedeukt, nou die zat er allang en de toestel heeft altijd prima gewerkt en start bij mij gewoon normaal op.
Daarna zegt ie nou die strijd kunt u met mij niet winnen ik zei ok ik bel Samsung callcenter weer dan kunnen ze de ophaal service inschakelen, meneer loopt naar achteren en ik wordt keurig door een andere collega geholpen die alles inboekt en de toestel onder garantie inneemt.
Dat was een snelle omschakeling, kort om laat je niet voor de gek houden.

Het probleem waarvoor ik daar terecht was gekomen is dat de wifi van het toestel niet meer werkt en de batterij gaat heel snel leeg na een software update van Samsung zelf na een hardware reset, daarvoor flikkerende scherm en het toestel start vaak opnieuw op na bekijken van video\’s en de batterij gaat heel snel leeg.

Update: nadat ik thuis ben gekomen zag ik dat op de service bon buiten garantie was aangevinkt, ik ben hiervoor terug gegaan naar de service center om verhaal te halen, mij is verteld dat het systeem niet toelaat omdat de tablet niet is geregistreerd bij Media Markt, ze hebben een foto vd aankoopbon en dat dit het bewijs is dat het binnen garantie valt. Ik hoefde me geen zorgen te maken.

Ik heb het gehele bovenstaande verhaal bij de Samsung callcenter verteld en heb een dossier nummer gekregen.
Wordt vervolgd…

mn galaxy tab pro onder garantie repareren en de boven beschreven klachten verhelpen zonder allerlei trucjes

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door serio