Klacht: Zonder incasso machtiging wel bedrag afschrijven

op 08 juni 2021 over Toeslagen Aanvragen in de categorie Adviesbureau

Mijn zusje is terecht gekomen op de site toeslagenprotal.nl en dacht zoals de meeste haar toeslagen te kunnen aanvragen.
Er staat niet duidelijk beschreven dat er €45,- betaald dient te worden. Gedurende de aanvraag wordt dit ook niet vermeld. Ik heb zelf even gekeken en er wordt ook nergens om een bankrekeningnummer gevraagd en je geeft ook geen toestemming voor een incasso. Ook niet in de ALGEMENE VOORWAARDEN. Tevens is de aanvraag onjuist omdat er niet een vanaf datum wordt gevraagd maar het jaar waarvoor de toeslag dient. Hierdoor heeft zij vanuit de belastingdienst extra brieven en vragen gehad. Er zijn geen juiste en of goede gegevens aangeleverd.
Nu wordt er een bedrag afgeschreven voor welke dienst?? Voor iets wat niet is gecommuniceerd en waarvan geen toestemming is gegeven om te incasseren. Tevens hebben zij ergens haar bankgegevens gekregen maar niet van har.

Vervallen van de kosten want die zijn niet terecht en alle gegevens wissen die zij in hun bezit hebben. AVG.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toeslagen Aanvragen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toeslagen Aanvragen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VanessaVDH