Klacht: Toegezegde kortingsbon niet verrekend op de bestelling, met als gevolg een niet kloppende factuur.Klachtenafhandeling belabberd in dezen

op 02 juli 2012 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Omdat er bij mijn eerste bestelling vorig jaar iets mis ging, kreeg ik een kortingsbon toegewezen op de volgende bestelling. Ik plaatste ook een volgende bestelling, te weten een heren colbert, ware het niet dat de kortingsbon nog niet binnen was. Ik kreeg het jasje thuis, maar wachtte nog met betalen. Ik heb telefonisch en via de mail contact opgenomen om onder de aandacht te brengen dat ik korting zou krijgen op de tweede bestelling. deze is niet verrekend geweest. Ondertussen verwachtte h&m wel dat ik een niet kloppende factuur betalen zou. Het jasje kostte op het moment van bestellen 24,95 en daar zou dan 5eur van af gehaald worden. H&M vond het nodig om van 29,95 uit te gaan. Ondertussen bleven de administratie en herinneringskosten de factuur ophogen, maar ik bleef mailen met dat t niet correct was. Nu is er een incassobureau ingeschakeld. Ik heb mails waarin h&m aangeeft de kortingsbon niet tijdig te hebben opgestuurd. Ik werd echter geforceerd het uit te geven op een 3e bestelling! die doe ik dus niet.

ik heb een printscreen opgestuurd om te laten zien dat het bedrag toch echt 24,95 was op moment van bestellen. men neemt hier geen genoegen mee. In de mailwisseling heb ik duidelijk gevraagd of mijn klacht doorgestuurd kon worden naar een klachtencoordinator…nee het blijft maar behandeld worden door de klantenservice!!

en alsof het niet erger kan, maken ze ook nog eens fouten. Dan heeft men het over 28 februari als datum waarop de korting alsnog is toegepast (op het door herinneringskosten opgehoogde factuurbedrag! ja dag!)..om later erop terug te komen dat ze een andere datum bedoelden…

om het later nog eens over een jurk te hebben, terwijl de klacht een heren colbert betreft!!

inmiddels zie ik dat ra ra ra hoe opeens mijn account helemaal leeg is…ik heb opeens geen bestelgeschiedenis meer!!!

dat alles wordt kwijt gescholden en ik maar 19.95 hoef te betalen...er waren ook nog wel verzendkosten, maar die worden gecompenseerd met de vele tijd en kosten die ik besteed heb aan de klacht en de correspondentie erin.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 november 2013 om 15:46 geantwoord

Hallo,

Omdat wij alle klachten graag met uiterste zorg willen behandelen, hebben wij (H&M Klantenservice) ons op 1 mei 2013 ingeschreven bij klacht.nl.

Voor alle meldingen die vanaf deze datum zijn binnengekomen zorgen wij voor een passende oplossing.
Is jouw klacht vóór 1 mei 2013 geplaatst en mocht je deze nog graag met ons willen bespreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan voor je klaar!

H&M Klantenservice.
Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.
Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 – 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com