Klacht: toegang geweigerd

op 27 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Toegang geweigerd omdat we met onze indoor schoenen buiten hebben gelopen. Normailter nemen we altijd onze indoorschoenen mee. Omdat we aan werk waren en een korte pauze hebben, hebben we ons op kantoor omgekleed zo een paar honderd meter verderop naar de basic fit in rdm zuid gelopen. Ik heb nog aangeboden om de schoenen af te nemen met een doekje. Daar werd heel bot op gereageerd. Andere keren dat ik daar wel heb gesport nota bene andere leden ook met outdoorschoenen naar binnen zien lopen.

Afgelopen keren dat ik bij dit filiaal heb gesport ook al gemerkt dat de dame in kwestie heel arrogant overkomt en totaal niet bezig is met de leden. Ze is vooral bezig met haarzelf (sporten in de gym), waardoor je vaak tot een kwartier bij de infobalie moet staan wachten op haar. Totaal geen emphatisch vermogen.

Als er op een normale manier met je wordt omgegaan en je niet als lidmaatschapsnummer wordt behandeld.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 juli 2016 om 14:14 geantwoord

Beste Mohamed,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen.

In de huisregels staat vermeld dat leden met schonen schoenen dienen te sporten.
Leden dienen dan ook onze huisregels na te leven.

Ik heb een melding gemaakt dat andere leden ook met outdoorschoenen komen trainen bij ons wat niet de bedoeling is.

Vanaf nu wordt hier extra op gelet.

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed_achi