Klacht: Toch opgelost

op 20 februari 2018 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een USB stick 128gb besteld en betaald. Na een paar dagen kreeg ik een mail of ik tevreden was met het produkt wat ik nog niet had ontvangen. 1 week na mijn bestelling gebeld. De man vd klantenservice heeft mijn bestelling opnieuw in het systeem gezet en bood 3 euro korting aan. Dit heeft hij in de mail aan mij bevestigd. 1 week later had ik mijn bestelling binnen. 1 minpunt is dat ik nooit de 3 euro heb teruggehad. Ook niet nadat ik nogmaals een mail hebt gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Het produkt is goed en ik zou graag zien dat ze de beloofde 3 euro op mijn rekening storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.M. Petersen