Klacht: Toch inschrijfkosten betalen tijdens 2014 actie

op 28 januari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Op 13.01.2014 heb ik mij ingeschreven bij basic fit. Er is nu een actie, gratis inschrijven en een sporttas kado. Het abonnement wat ik heb gekozen is 23,90 per maand. Tot mijn verbazing staat er een incasso klaar van 48,90. Er worden dus wel degelijk incasso kosten a 25,00 gerekend. Mijn Abonnement gaat in per 01.02.2014 . Nergens op de website staat vermeld dat als ik later mijn abonnement laat ingaan ik dan wel de inschrijfkosten moet betalen. De reclame op tv zegt ook schrijf nu in! Ik heb mij ingeschreveb tijdens de actie periode. Ook staat er nergens in de algemene voorwaarden vermeld dat ik het abonnement direkt had in moeten laten gaan. De staande incasso die morgen van mijn rekening word afgeschreven a 48,90 heb ik dan ook geweigerd.

Geen inschrijfkosten betalen zoals tijdens de actie word beloofd en de sporttas kado krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Basic Fit een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Heeft op 04 februari 2014 om 09:45 geantwoord

Ik ben tevreden met de oplossing. Zeer vriendelijke meneer aan de telefoon gehad. Erg klantvriendelijk! Ik zal met plezier gaan sporten bij Basic Fit.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 februari 2014 om 10:38 geantwoord

Telefonisch contact opgenomen met de betreffende. Mevrouw had zich ingeschreven op het moment van de actie. Derhalve gaan wij de onterechte inschrijfkosten weg boeken.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Basic Fit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Shelle2010