Klacht: tmobile thuis annuleringskosten 75 euro

op 23 december 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb op 27-11 tmobile thuis besteld, dit zou 27-12 geleverd moeten worden. uiteindelijk na zelf te bellen erachter gekomen dat tmobile pas op 12-01-2017 wellicht zou kunnen leveren. aangezien het vandaag 23-12 is en mijn abonnement bij Ziggo nog loopt tot de 27e van december, heb ik tmobile thuis gebeld om de bestelling te annuleren. na 2 dagen met tmobile ( 2 uur gesprekstijd in totaal) aan de telefoon te hebben gezeten, brengen zij 75 euro in rekening wegens het annuleren van de bestelling. Dit vanwege het feit dat de 14 dagen bedenktijd over zouden zijn. ik heb het product nog niet ontvangen of je krijgt al een oor aangenaaid. ik vind het belachelijk dat tmobile deze policy hanteert en met name omdat ik meerdere abonnementen heb lopen bij mobile want alleen per maand al meer dan 150 euro oplevert.

ik ben tevreden als de claim van 75 euro komt te vervallen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door korput