Klacht: Transparantie / helderheid over bij betalen Stoelreservering Emirates

op 12 oktober 2017 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

TIX.nl heeft in mijn eerdere klacht aangegeven dat de klacht is opgelost.
Dat is dus niet het geval, zij kennen blijkbaar niet de regels die Emirates hanteerd.

Geachte mevrouw Marieke Overes,

Voor de laatste maal laat ik u weten dat u mij tijdens het boekingsproces niet heeft geïnformeerd wat voor type ticket ik kocht.
Van Emirates dhr. Robrecht heb ik begrepen dat u meestal de goedkoopste vliegtickets in Economy verkoopt, namelijk een Economy saver ticket.

Ook betreur ik het om u te laten weten, dat u blijkbaar niet op de hoogte bent wanneer je moet bij betalen voor stoelreservering.
U beweerd dat bij Emirates alle passagiers die in de Economy Class reizen, ongeacht of dit een Saver ticket is of niet, moeten betalen voor hun stoelreservering.

Als u mij een Economy flex of Economy flex plus ticket had verkocht had ik niet voor standaard stoelen, stoelreservering hoeven te betalen, uw bewering is dus onjuist.
U kan dit zien op de volgende Emirates website :

Als u Economy Class vliegt voor een Flex- of Flex Plus-tarief, kunt u na aankoop van uw ticket kosteloos kiezen uit standaardstoelen via Boeking beheren.

Moet ik u nu ook nog gaan onderwijzen in het reglement van Emirates?
U bent weer niet volledig / helder in uw antwoord.
Neem anders even telefonisch contact op met Emirates zij kunnen u het haarfijn uitleggen,
ik heb vandaag. nog gesproken met Emirates dhr. Robrecht tel : 0202035163

Daarom stel ik u nogmaals in gebreke en verwacht dat u 100% de Stoelreservering vergoed.

Om het iets logischer te maken lijkt het mij ook verstandiger dat u voor de heen reis de stoelreservering al vergoed.

Ik kan u namelijk nog geen betaalbewijs voor stoelreservering geven, omdat mijn retourvlucht
pas plaats vind op 3 mei 2018 en Emirates de Stoelreservering voor deze vlucht nog niet heeft vrijgegeven.

Ik zou het zeer prettig vinden als u mij telefonisch te woord wil staan en zich niet verbergt achter uw call centrum.

Of moet ik weer 10 werkdagen wachten op antwoord?

Ik verwacht dan ook een snelle reactie van uw kant.

P.

100% vergoeding Stoelreservering en erkennen van hun foute informatie.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 15:58 geantwoord

Beste Patrick,

Bedankt voor je nieuwe bericht.
Wij zien dat wij je reactie ook via e-mail hebben ontvangen via onze Customer Care afdeling. Onze collega die de reservering in behandeling heeft, zal dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en je van een antwoord voorzien. Mocht je verdere vragen hebben in de tussentijd, kun je ons bereiken via ons e-mailadres: customercare@tix.nl.

Lisa Dijckstra
Customer Care
TIX.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 17:25 geantwoord

NOEMT TIX.NL DIT EEN OPLOSSIING DOOR ALLEEN EEN ONTVANSTBEVESTIGING TE STUREN?
WAS TIX.NL MAAR ZO SNEL OM PROBLEMEN ECHT OP TE LOSSEN.

Beste Patrick,

Bedankt voor je nieuwe bericht.

Lisa Dijckstra
Customer Care
TIX.nl

EEN ONTVANSTBEVESTIGING STUREN IS PROBLEMEN OPLOSSEN, WHAT JOKE.

Alle klachten die gemeld zijn door PrijsTransperantie