Mijn Klacht:
ik heb in alle stress een ticket geboekt maar de verkeerde datum omdat de datum zonder dat ik het doorhad van febr. naar maart sprong heb ik maart geboekt en toevallig zijn het ook nog eens de zelfde dagen vr 22 febr. tot met zo 24 febr. nu vr. 22 maart tot en met 24 maart gelukkig kon ik de ticket annuleren voor een bedrag van 45 euro maar na 2 x gebeld en 5 mails verder heb ik nog steeds geen annulering rond als ik bel zeggen ze dat het goed komt en dat ik snel een mail krijg maar deze blijft uit! omdat dit een lijnvlucht is en ik echt morgen weg moet omdat mijn vader ziek is geworden! maar na een dag bellen en mailen staat de vlucht nog steeds in het systeem en ik kom geen steek verder heb al voor 30 euro verbeld!! het is max 22,50 maar dat geldt niet voor elke keer opnieuw bellen! ik ben ten einde raad ook omdat zij mij adviseerde de ticket te annuleren en weer een nieuwe ticket te boeken zelf online! afijn ik heb nu nog geen ticket had graag morgen weggewild maar ben nu bezig zaterdag weg te gaan!
Gewenste Oplossing:
een goede annuleringsbevestiging en 30 euro belkosten terug!
