Mijn Klacht:
Ik heb tickets geboekt waarbij ik extra betaald heb voor een Servicepack Premium. 7187429 Hiervoor betaal je € 30 extra. Hierdoor zou je voorrang hebben bij telefonisch contact of vragen. Maar als de telefoon al wekenlang helemaal niet wordt beantwoord heeft dit weinig zijn. Ook op het ingevulde contactformulier wordt niet gereageerd. Mijn tickets zijn gewijzigd in tickets die goedkoper zijn, maar een nieuwe factuur komt er niet. Ik heb een verzoek ingediend via het contactformulier om de tickets te wijzigen in tickets met een kortere tussenstop, maar hier wordt niet op gereageerd. Ik wil graag een oplossing voor deze dramatisch ondermaatse service.
Gewenste Oplossing:
Ik wil contact, een afrekening van de gewijzigde tickets en antwoord op mijn via het contactformulier ingediende verzoek om de tickets voor de terugvlucht vanaf Bali te wijzigen in tickets met een tussenstop van 2 uur i.p.v. 9 uur!
