Klacht: Gereserveerde stoelen niet doorgegeven aan Transavia

Jayla Meurs op 12 juli 2023 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens het kopen van de vliegtickets heb ik voor 3 personen stoelen gereserveerd, deze stoelen staan ook op ons e ticket. Nu geeft Transavia aan dat deze gereserveerde stoelen niet zijn doorgekomen bij hun. De stoelen zijn nu dus te reserveren voor anderen.
Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit z.s.m. doorkomt bij Transavia?
Er is geen contact te krijgen met Tix

Gewenste Oplossing:

Dat Tix onze betaalde en gereserveerde stoelen doorgeeft aan Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jayla Meurs