Klacht: tijdschrift niet ontvangen

op 06 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen tijdschrift gekregen

Gewenste Oplossing:

geen libelle ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 09 mei 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tielemans,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle niet heeft ontvangen.

Wij helpen u graag verder, maar kunnen uw gegevens bij Sanoma Nederland niet vinden. Wij willen u dan ook verzoeken contact op te nemen met Sanoma België.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Einde

Alle klachten die gemeld zijn door tol1570