Klacht: Tijdige annulering niet willen accepteren

op 14 mei 2016 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Schriftelijke annulering tijdig verstuurd maar Budget Energie beweert bij hoog en laag deze niet te hebben ontvangen
Na 2 weken ontving ik een bericht over een voorschot
Meteen bij Budget Energie en mijn huidige energieleverancier gemeld dat er iets niet correct was verlopen.
Eerst geen reactie van Budgetenergie wel van mijn eigen energieleverancier
Vervolgens een vervelend telefoontje en een nota van 100 euro ivm opzegkosten.
Ik heb direct aangegeven dat ik daar niet mee accoord ga
Heb zelf nogal wat kosten gemaakt om eea duidelijk te krijgen en advies in te winnen. Ik leg die kosten ook bij Budget Energie neer.

Nota met Boet/opzegkosten intrekken en compensatie voor mijn kosten gemaakt door het optreden van BudgetEnergie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 26 juli 2017 om 15:20 geantwoord

Deze klacht is onbedoeld open blijven staan op dit forum. Ik zie in uw gegevens dat u een antwoord heeft ontvangen van een medewerker van de klachtenafdeling. Ondanks dat dit antwoord voor u niet naar tevredenheid was is er al geruime tijd van 2 kanten geen contact meer gezocht. Om die reden sluit ik de klacht op dit forum.

Alle klachten die gemeld zijn door CWM Peters-Lempens